fredag 20 februari 2009

Kul dag på jobbet

Mitt i all stress, så dyker det upp guldkorn i vardagen på jobbet. Ett sådant guldkorn, är att få packa hjälmen och ta sig till Arlanda och flyga iväg, och sedan få gasa ett par dagar i något varmt land ihop med våra handlare eller journalister

Nu är det en ganska arbetssam period för mig, och då är det ganska bra för välmåendet att minnas de roligaste ögonblicken på jobbet. För snart ett år sedan var vi i Faro / Portugal och testade nya F 800 GS. Helt fantastisk MC i en helt fantastisk natur, branta stup, och elaka "vänner" som vill skicka mig nerför stupet... Ner kommer man nog, men upp hade aldrig gått... På filmen är det Stefan Collin från Finland, Claes pÅ Bikestop, Gunnar pÅ AVA och den tyske guiden. Det gick fort och brett HELA tiden. Dessvärre finns inget så här kul inplanerat på väldigt väldigt länge.

Nu är det fredag, och ute i Skogås har nog Stellan redan knäppt sin första Lapin. Att jag nämner Stellan igen är för att nya MC nytt kom ut idag. Kolla in bilderna på hans BMW Harrier ihop med JAS Gripen: Riktigt läckert.

Trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför får inte jag göra sånt där kul?